Informació polseres electròniques
Fallers i falleres, com ja sabeu, aquest any hem fet un gran salt i hem introduït una novetat en la nostra falla que són les polseres electròniques de pagament, deixant així de banda els tiquets en paper i amb les quals podreu pagar tant la beguda que consumiu, menjars i cadires.
Hem considerat oportú deixar aquest apartat a la web a disposició de tots i totes amb la informació més rellevant al voltant de les polseres i un xicotet tutorial de com entrar a recarregar la vostra polsera o com comprar qualsevol àpat.
- En primer lloc recordar que les polseres són nominatives, personals i intransferibles.
- La primera adquisició de la polsera és gratuïta per als fallers, però aneu amb compte de no perdre-la, ja que, les posteriors adquisicions el preu de la polsera és de 10€.
- Les polseres dels no fallers tenen un preu d'1€.
- Tots els àpats i cadires s'han d'adquirir per la plataforma de cada usuari, com entrem a la plataforma?
4.1.- Entrem en l'enllaç que tenim a continuació RECÀRREGA ACÍ LA TEUA POLSERA
4.2.- El nom d'usuari és NOM + 1r COGNOM amb les dos inicials en majúscula. La contrasenya és la que us van dir en el moment de recollir les polseres.
4.3.- Una vegada entres al teu panell d'usuari particular podràs canviar la teua contrasenya i carregar tant diners com vulgues i comprar els diferents esdeveniments.
A continuació et deixem un tutorial on ho podreu veure més clarament:
Vinculació de participants entre polseres
Per tal de comprar els diferents tiquets per als events o carregar cada polsera és necessari entrar en el panell d'usuari personal com hem dit anteriorment.
Per accedir a aquest panell cal posar el nom d'usuari i la contrasenya personal en aquesta pàgina:
Per tal d'agilitzar l'accés al panell personal de cada usuari entre els membres d'un mateix nucli familiar, vos donem l'oportunitat de poder vincular els usuaris, agilitzant així també el procediment de compra.
Què vol dir això? Doncs significa que s'ha d'assignar una persona la qual serà la polsera "gestora", i a partir del panell personal d'aquesta es podrà accedir als altres usuaris de forma directa, sense necessitat de posar cada vegada el nom d'usuari i la contrasenya de cadascun.
Això vol dir que del meu mateix panell podré comprar tiquets per a una altra polsera de la meua família? NO!!! S'ha d'entrar necessàriament al panell personal de cadascú, ja que, cada panell està associat a la polsera personal, les dades no es poden transferir entre polseres.
Vos deixem a continuació un tutorial on ho podreu veure més clarament com funciona i com ho veurieu vosaltres per fer-ho servir:
Per tal que des de la delegació de polseres vinculem els usuaris que desitgeu a la polsera "gestora" necessitem que ompliu el següent formulari, d'aquesta manera sabrem quins usuaris hem de vincular a quines polseres:
ASPECTES IMPORTANTS
- SEMPRE que dinem o sopem al pavelló s'haurà de comprar la cadira del dia corresponent a banda del menjar. S'adquiriran sempre amb les polseres electròniques, 1€ el faller i 2€ el no faller. En qualsevol dels dos casos, faller o no faller, quan torneu la cadira al seu lloc se vos recerregarà 1€ en la polsera electrònica. L'euro de regàrrega en el moment de retornar la cadira es farà de manera individual a cada polsera, és a dir, un euro per polsera. Repetim que és una polsera personal i intransferible.
- En cas de pèrdua de la polsera, cada persona podrà bloquejar-la des del seu panell d'usuari personal. Molt en compte en aquest aspecte, perquè en el cas de fer això la polsera queda inutilitzada totalment i s'haurà de pagar 10€ per la següent adquisició. Una vegada bloquejada la polsera dirigiu-se a la zona d'incidències habilitada per a tal fi o es poseu en contacte amb alguna de les encarregades o poseu-se en contacte amb el telèfon de la falla. Se us transferirà tot el que tenieu en la polsera anterior a la nova.
EN CAS DE TINDRE ALGUN PROBLEMA, DUBTE O INCIDÈNCIA AMB LA TEUA POLSERA TAMBÉ POTS POSAR-TE EN CONTACTE AMB NOSALTRES CLICANT A L'ENLLAÇ SEGÜENT: